Online Registration
  • Registration for this event is now closed.

Scandic Triangeln
Triangeln 2
Malmö,
Sweden

Carl Hedberg lämnar över till Torkil Rönne.

Inbjudan till GUVERNÖRSINSTALLATION på Hotel Scandic Triangeln i Malmö. Kom och deltag på Rotary årets första stora Intercitymöte med lunchbuffé torsdagen den 4 Juli 2019. Samling och registrering kl. 10.30 prick!

1 Högtidlig inmarch
2 Välkomst av Bengt Johansson, president i Rotary Malmö-Öresund
3 Överlämnande av Guvernörsuppdraget
4 Deklaration av det nya Rotary året
5 Rotary International, Zonen, Sverige, Distriktet och din klubb
6 ClubVisioning - Det nya sättet att inspirera klubbarna.

Avslutande lunchbuffé kl. 13.00

Rotary Malmö-Öresund önskar alla Rotarykamrater och gäster varmt välkomna!

Anmälan senast 27 juni

Anmälan görs senast vid midnatt den 27 juni genom att klicka på knappen Gäster. I kommentarsfältet ska du ange klubbens namn samt eventuella önskemål om specialkost. Medlemmar i klubbar som använder ClubRunner kan alternativt använda knappen Medlemmar. Enda skillnaden är att namn, kontaktuppgifter och klubb då är förifyllt.

Avgiften, 250 kr per anmäld, swishas till 123 129 3711 (Rotary) eller betalas till bankgiro 5256-3335. Vi har plats för 200 besökare, först till kvarn gäller! Glöm inte att ange namn och klubb!