Publicerad av Kim Hall den 18 Dec 2019
Över 20 blå IKEA-kassar med julklappar har Lund International Rotary Club skänkt till Kvinnojouren i Lund. Detta som ett resultat av ett lokalt projekt. Kvinnojouren hade uttryckt önskan om kläder, skor, stövlar i bra kondition och diverse hygienartiklar och lite gott och blandat att äta. Det blev som ni ser en hel del. Hjärtat är stort hos Rotarianer, särskilt när det är juletid. President Annika Svensson Dalgren skickar denna julhälsning och tackar för ett fantastiskt år i Rotarys tjänst.