Rotary Convention i Houston ger möjligheten till att fira och uppleva resultat av årets tema ”Serve to change Lives” .

Den 1 februari bekräftade RI Presiden Shekhar Mehta att RI Convention 2022 kommer att genomföras på plats in person, i Houston, Texas, USA, 4-8 juni 2022.

Till ett Convention kan alla åka. Det är öppet för alla medlemmar. Du kommer att träffa och bli inspirerad av Rotarianer från hela världen ”People of action" som berättar och visar resultat från olika projekt och aktiviteter. Har du inte upplevt ett Convention har du nu chansen.

Jette Rönne, Malmö-Öresund Rotaryklubb, Rotary Convention Promotion Chair i distriktet säger "Har du inte upplevt ett Convention så gör det. Jag har upplevt två. Man förstår bättre vilken fantastisk organisation vi är en del av, och att din insats är viktig. Vi är 10 personer från Malmö Öresund som åker, följ med det är kul, spännande och ett minne för livet. "

Fram till den 28 februari är registreringsavgiften 495 USD.

Mer om RI Convention i  Houston finns här.