Publicerad av Mats Håkanson den 17 Jun 2020
Den 30 juni klockan 18.00 är det dags för guvernörsskifte, som i år hålls utomhus i Limhamn med fysiskt (inte socialt) distanserat mingel, utmärkelser, musik­under­håll­ning, överlämning, mat och dryck på Dragørkajen (precis där man körde ombord på färjorna till Danmark).
För den som inte kan vara med IRL (på riktigt) så sänder vi guvernörsskiftet via webben.

Evenemanget arrangeras av Rotary Malmö-Öresund, som också genomför sitt presidentskifte under kvällen.
Anmälan till evenemanget IRL på Dragørkajen är obligatorisk och ska göras senast 29 juni kl 12.00! Klicka här för att anmäla dig! Du måste vara inloggad – det är samma inloggning som till din klubb. Observera att den anmälan enbart gäller dig som ska vara med fysiskt vid guvernörsskiftet.
Vill du se guvernörsskiftet via webben ska du inte anmäla dig med knappen Medlemmar. Istället klickar du på den här länken: https://attendee.gotowebinar.com/register/8571985472330887436. Om du klickar på den och registrerar dig redan idag, så får du en mejlpåminnelse när det är dags. Länken kan du använda även efter att evenemanget har börjat, då kommer du efter registreringen direkt in i webbsändningen.
Välkommen, såväl på kajen som på webben.