Publicerad av Mats Håkanson den 23 Apr 2023
Helsingborg-Berga Rotaryklubb inbjuder till golf på Vasatorps Golfklubb alternativt promenad i Bruces skog. Ta gärna med dig make/maka/partner/anhörig eller varför inte en vän som inte vet att han ännu inte är rotarian. Även fyrbenta vänner är välkomna, dock inte inomhus i klubbhuset. Vi inleder med frukost 8.00, hör därefter på veckans föredrag, varefter vi antingen promenerar eller spelar golf. Förmiddagen avslutas med lunch för dem som vill vid ca halv ett. Obligatorisk föranmälan till evenemanget senast 4 maj kl 12.

Schema

8.00-8.30  Frukost
8.30-9.15  Föredrag: Är du rätt försäkrad? Länsförsäkringar berättar om hur du ser till att du har rätt försäkringsskydd, oavsett var du befinner dig i livet och hur du bor.
9.30          Promenad i Bruces skog (för dig som inte spelar golf)
9.45          Golf, Texas scramble. Fyra bollar bokade.
12.30 (ca) Gemensam lunch (valfritt)

Obligatorisk föranmälan senast torsdag 4 maj kl 12.00.

Ange om deltagande i frukost, golf eller promenad, officiellt hcp, rotaryklubb (om ej Hbg-Berga). Om du anmäler flera deltagare, ge samma info även för denna/dessa.

Frukost 119 kr (kort på plats)
Greenfee 245 kr (om du inte är medlem i Vasatorps Golfklubb) (kort på plats)
Startavgift 50 kr (Swish på plats)

Varmt välkommen!