Publicerad av Kim Hall den 18 Aug 2020
Mölle-Arild Rotaryklubb välkomnar in till att spela på St Arild Golfklubb den 18 september. Vi spelar poängbogey i en öppen klass. För att utse årets lagmästare är det de tre bästa spelarnas resultat i respektive Rotaryklubb som räknas. (Ju fler spelare från varje rotaryklubb, ju större chans att segra). Vi spelar om Harry Martinssons vandringspris. Segrande Rotaryklubb arrangerar nästa års mästerskap. Därutöver korar vi en individuell mästare. Om din klubb inte ställer upp med ett lag är du välkommen att spela individuellt.

Varje spelare tar med och skänker ett pris till prisbordet i form av give-a-ways, vin och/eller golfprylar, först väljer först!

Manliga och deltagare över 75 år tillåts spela från ”röd tee”.

Anmälan
Anmälan med hcp, golf-id, Rotaryklubb, val av tee – ”röd eller gul” – samt kontaktuppgifter skickas till per.aberg@dnovolaw.com senast den 13 september.

Kostnad
Greenfee 445 kronor (ordinarie pris 545). Fullvärdiga medlemmar på Mölle spelar gratis och

särskild rabatt på ordinarie greenfee kan redan finnas för medlemmar i andra klubbar - och då gäller den såvida kostnaden är lägre.

Tävlingsavgift 50 kronor.
Önskar du boka bil, görs detta genom direktkontakt med St Arild. Gå gärna in på http://www.starild.se

VÄLKOMNA! Mölle-Arild Rotaryklubb
Per Åberg 070-601 81 45