Publicerad den 24 Nov 2020
Många sitter ensamma hemma i jul. Då finns det inget bättre än att det dimper ner en julhälsning i brevlådan från en familjemedlem eller god vän som önskar God Jul. Ännu är det inte för sent att beställa julkort och julklappsadresser från U-fonden. Tryckeriet skickar oftast ut beställningarna så snart de är gjorda, men julen närmar sig! På www.ufonden.se/Bestallning ser du hur du gör en beställning för din klubb eller om du vill göra en egen beställning.

På samma adress kan du hela året beställa korrespondenskort. Det här året är jag särskilt glad för att vi i år har en akvarell målad av Hanne Hjerrild Lundström, Malmö-Öresund RK, som korrespondenskort. Även föregående års kort finns till försäljning liksom små anteckningsblock.
Med adventshälsning
Viveca Serder