Publicerad av Kim Hall den 02 Sep 2020
Det blev som ni vet ingen Convention i Honolulu, däremot en virtuell Convention som fick fler än någonsin att ta del av innehållet. I detta nummer av Rotary Norden nr 5 2020 finns det en hel del matnyttig information, många debatter om Rotarys olika verksamheter och om Jennifer Jones som skriver Rotaryhistoria som blivande RI-president. Ni kan också läsa om Barbro Boström och hennes Kurt som gör ett fantastiskt jobb i SOUNS Project i Sydafrika. Här presenteras även Kim Wall-stipendiaten och mycket annat. Läs tidskriften här!
2020 förblir ett år vi alla kommer att minnas som Covid 19 Pandemin som satte gränser. Vi i RN-redaktionen är tacksamma för alla som bidragit med material, både som individer och klubb. Utan er hjälp hade Rotary Norden inte varit så innehållsrik som den nu är. Vi gör allt för att hålla hög kvalitet på det redaktionella innehållet.

Mycket nöje!
Kim Hall
Chefredaktör för Rotary Norden 2020-2022 med ansvar för Sverige.