Publicerad av Kim Hall den 03 Apr 2020
Nu har du chansen att fördjupa dig och håll ett eget klubbmöte med Rotary Learning Center. Learning Center finns som ett komplement till klubbmöten. På rotary.org finns det matnyttigt att hitta bland annat avseende kurser. Rotary Learning Center kräver en extra inloggning och dess innehåll under fliken Learning & Reference längst till höger. Efter denna inloggning, som sker automatiskt, så kommer du till kurskatalogen som innehåller många kurser på engelska.
Använder du svenska som filter så hittar du Grundfakta om kommittéverksamheten i de fem klubbkommittéer som rekommenderas för din klubb. e-learning ger dig ytterligare kunskap i olika ämnen.

Om du stöter på patrull kan du alltid kontakta distriktets utbildningsansvarige Ulf Larsson.

Lycka Till!