Nu är det inte många dagar kvar till Julafton och vi i distriktets redaktion med redaktörerna Kim Hall, Juris Neret, Marie Nilsson och Mats Håkanson vill tacka alla som har bidragit med information om vad som händer i era klubbar och distrikts­orga­nisa­tionen som via distriktets hemsida, veckobrev, Facebook och LinkedIn förmedlat information till våra klubbmedlemmar runt om i hela Skåne. Utan er hjälp hade vi inte haft så mycket att förmedla. Redaktionens vision är att, med eller utan Coronapandemin, komma medlemmarna närmare via kommunikation. Det är så Rotary kan växa. Kommunikation är ingen enmansshow, vi måste alla hjälpas åt. God Jul och Gott Nytt År till er alla.
Har du något du eller er klubb vill dela med er till resten av distriktet, så maila redaktorerna@rotary2390.se
Glöm inte att vi gärna tar emot bilder som lockar till läsning!
Skulle ni ha en extra intressant föredragshållare som kan intressera flera så skicka en länk eller mailkontakt så att de som vill komma i kontakt med er får möjlighet. Delad glädje är dubbel glädje, oavsett om det är digitalt eller fysiskt möte.