Publicerad av Kim Hall den mar 24, 2019
Du som ännu inte anmält dig till Rotarys Convention i Hamburg har nu möjligheten. Det finns några platser kvar på bussen och hotellet i Hamburg den 31 maj till 5 juni. Anmälan till Convention görs på www.rotary.org under rubriken Convention.
Anmälan görs till Solveig Svensson eller Birgitta Arnving-Friberg så fort som möjligt. Först till kvarn gäller.
Välkommen till ditt livs största äventyr som Rotarian. Solveig Svensson och Birgitta Arnving-Friberg har ordnat med buss och hotellövernattning för oss Rotarianer med partner i distrikt 2390. Anmälan och inbetalning till själva Convention görs på www.rotary.org
Där finns all information, program och så vidare. Solveig och Birgitta har bokat ett antal hotellrum och buss som kör till och från hotellet in till Convention. Det enda du behöver göra är att skicka ett mail och betala det förmånliga priset.