Publicerad av Roland Johansson den 24 Mar 2022
Den 6 april öppnar vi upp för ett öppet hus i vår studio på Burlöv Center och erbjuder alla Rotaryentusiaster möjligheten att titta in bakom kulisserna på inspelningen av Wednesday Night Live.
Vi har nu sänt Wednesday Night Live 8 gånger och visat på ett nytt och kompletterande sätt att brett nå ut med vårt budskap till hela distriktet såväl som nationellt och internationellt. Det är ingen tvekan om att hybridmöten som WNL är här för att stanna, speciellt om vi vill skapa ett bredare intresse och engagemang för Rotary här i Skåne och i hela Sverige.

Senast anmälningsdag 5 april - maila: redaktorerna@rotary2390.se

Hybridmöte (=fysisk publik och digital publik) är modellen för alla klubbar som vill nå ut bredare och marknadsföra allt det goda som görs i respektive klubb. Hybridmöte kommer aldrig ersätta det traditionella fysiska klubbmötet, men fungerar utmärkt som ett komplement med möjlighet att locka och engagera fler i vår sak!

Senast anmälningsdag 5 april - maila: redaktorerna@rotary2390.se

Vi ses redan ses kl. 17.30 för presentation, rundvandring och mingel i studion. Därefter guidar vi er igenom tekniken och lär ut hur ni enkelt och med små medel kan anordna hybridmöte med hög kvalitet och bra engagemang.
19:00 – 20:00 deltar du som publik i direktsändningen.

Vår hustrubadur                             Tekniken är en viktig del

Senast anmälningsdag 5 april - maila: redaktorerna@rotary2390.se