Publicerad av Mats Håkanson den 05 Nov 2021
Letar du efter info PHF och TRF-bidrag, vill lära dig mer om Rotary genom en digital grundkurs, få information om hur du använder en funktion i ClubRunner, se de digitala kursutbudet hos rotary.org eller botanisera bland Rotarys publikationer och information? Gå då in på rotary2390.se och för musen över den nya menyn Klubb­support. Här hittar du mycket matnyttigt för dig och din klubb.
Det kan vara svårt att hitta bland all information som en klubb behöver. För att göra det enklare för dig har vi börjat samla matnyttig information under menyn Klubbsupport på distriktets webbplats.

Vissa länkar som leder till Rotary International kräver personligt konto och inloggning på My Rotary. Länkarna under Klubbsupport ska leda rätt och ge dig möjlighet att logga in om du inte redan är inloggad. Men ibland funkar inte det i My Rotary. Logga då in på rotary.org och använd därefter länken på distriktets webbplats, så kommer du rätt.

Vi bygger kontinuerligt ut informationen under Klubbsupport. Har du tankar om vad som borde vara där, mejla Mats Håkanson, chair i distriktet nya ClubRunner-kommitté, på mats@andrarum.se.