Publicerad av Mats Håkanson den 25 Oct 2022
U-fonden, som bidrar till svenska Rotaryklubbars utbildningsprojekt i utvecklingsländer, har som vanligt tagit fram fina gratulationskort och julkort samt en väggkalender och anteckningsblock. Genom att köpa dessa stöttar du U-fonden, som under senaste året har bidragit med över 300.000 kronor till klubbarnas projekt. Av priset för varje kalender och varje paket kort går minst 100 kr till fondens verksamhet.

Gratulationskort med fyra olika motiv och fyra kort av varje. Format dubbla 105x150 mm. Pris 150 kr per paket om 16 kort med fyra olika motiv och kuvert.

Anteckningsblock 20 kr/block, julklappsadresser 50 kr per paket om 15 adresser med tre olika motiv, julkort dubbla 105x150 mm (tre olika motiv i varje paket) 150 kr per paket om 15 kort och kuvert.

Kalendern i A4-format gånger 2 kostar 150 kr per styck.

Klubbarnas presidenter har fått prover och beställningslistor. Gör ett gemensamt köp per klubb, kommer ni över 2.000 kr så är frakten gratis, annars kostar den 50 kr. Beställning måste göras senast 1 november.