Publicerad av Kim Hall den 10 Aug 2020

Rotary är ett av världens största affärsnätverk och LinkedIn är en digital plattform som gör det enklare att underhålla och utveckla kontakter som har en affärsmässig inriktning. Det gör det till ett naturligt steg för Rotary att synas i det här sammanhanget. Med Rotary D2390:s egen sida på LinkedIn får vi möjlighet att berätta om vad som händer i våra klubbar, nationellt och globalt och om andra intressanta projekt som vi är engagerade i. Det finns ett stort nätverk kring Hållbarhet på LinkedIn och det passar väl för Rotary Sustainability Distrikt 2390 där vi jobbar med frågor kring ekonomisk, ekologisk och social hållbarhet.

Redan sen tidigare finns de båda Näringslivsgrupperna i Malmö och Helsingborg representerade på LinkedIn.

Vill gärna uppmana alla er medlemmar i distriktet som själva finns på LinkedIn att följa vår sida och när det kommer inlägg på sidan; dela det gärna med era egna kontakter. På så sätt når vi ut med vårt budskap och möjligheten till fler medlemmar ökar.

Här en länk direkt till sidan  https://www.linkedin.com/company/68747492

Vi ses på LinkedIn!