Publicerad av Kim Hall den okt 11, 2019

Åter igen har Lund-Ideon Rotaryklubb nöjet att bjuda in till till årets Lundaspex torsdagen den 28 november 2019 kl 18 på Stadsteatern i Lund, Killiansgatan 13. Ett klassiskt Lundaspex av högsta klass spelas upp för Rotarys medlemmar, anhöriga och vänner samt andra organisationer som vill ha en helkväll med glada skratt och underbar lundensisk satir. Vilket spex som kommer att spelas upp i år avslöjar inte Lundaspexarna förrän någon vecka före föreställningen. Men bäst av allt... av varje biljett som säljs går överskottet oavkortat till Rotarys hjälpverksamhet.

Kvällen inleder vi med att samlas redan kl 18.00 i Stadsteaterns foajé där bubbel och ´´handmad´´ väntar. Passa på att mingla med vänner och rotaryaner. Följande mingelbiljetter erbjuds:

• Vin, öl - biljetten kostar 40:- per glas

• Handmad - biljetten kostar 40:-

Föreställningen börjar kl 19.30, kom i god tid!

Det är givetvis inte så att man måste vara rotaryan, utan bjud gärna med vänner och bekanta. Även andra organisationer är välkomna att deltaga i höstens stora novemberspex.

Boka biljetter i god tid. Priset per biljett är för privatperson 290:- och för företag 500:-. Företagsbiljett ger prioriterad sittplats närmast scenen. I övrigt fri sittning.

Anmälning sker tilljesperakesson@hotmail.com senast den 12 november och är bindande.

• Vid beställning är vi tacksamma om Ni anger:

• Hur många privatbiljetter Ni vill ha, eller alternativt

• Hur många företagsbiljetter Ni vill ha

• Hur många vin, öl - biljetter Ni vill ha

• Hur många handmad-biljetter Ni vill ha

• Ange namn respektive företagsnamn och adress dit biljetterna skall skickas

·       Inbetalning skall vara BG 666-4981 tillhanda senast den 16 november 2019.

Väl  mött på Stadsteatern i Lund den 28 november.

Jesper Åkesson
Lund-Ideon Rotaryklubb