Lördagen den 11 september blir det stor VÄL­GÖREN­HETS­FEST i samband med att Bjuvs Rotaryklubb firar 60 år. Artister som Lasse Holm, Debbie Louise Nilsson, Micke Bäck, Martin Nilsson, Albin Fredriksson & Magnus Johansson är några av de som kommer att uppträda på Sundspärlan i Helsingborg. För att så många som möjligt i distriktet ska få möjlighet att uppleva denna festkväll har Leo Due ordnat så att vi kan bo på Helsingborgs nya hotell SeaU till ett förmånligt pris. Först till kvarn gäller!!!!
Att arrangera en så här stor jubileumsfest gäller det att så många som möjligt kommer. Det finns två underhållningspaket att välja mellan; Helkväll från kl 16-23 för 700 kr per person då middag och underhållning ingår och halvkväll med insläpp 20.30 för 400 kr, men då enbart underhållning. Två röda pulser med bröd till alla som stannar till nattmaten.

Vill man bo på Sea4U bokar man rum via Leo Due för endast 995 kr/rum/natt ink frukost oavsett enkel eller dubbelrum under helgen 10-12 september 2021.
Bussar till och från Sundspärlan via hotellet, Ekeby, Billesholm och Bjuv arrangeras (200 kr t/r)

Man kan också gå in som sponsor; Här finns olika alternativ att välja mellan från 25 000 kr (Marknadsföring på Sundspärlan, logga auktionshäftet och 6 biljetter), 10 000 kr (logga auktionshäftet och 4 biljetter), 5 000 kr (logga auktionshäftet och 2 biljetter) och 3000 kr (logo på auktionshäftet).
Leo Due svarar på frågor om evenemanget;
ellen@due.se

Om det skulle bli inställt p g a Corona så blir det istället lördagen den 2 april 2022