Publicerad av Kim Hall den nov 04, 2019
Rotary började som ni vet som ett Yrkesnätverk på initiativ av Rotarys Grundare Paul Harris, advokat i Chicago 1905 när AlCapone härjade som mest. Idag är Rotary fortfarande ett yrkesnätverk, nämligen världens största. Passa på att besöka distriktets egna yrkesnätverk som äger rum i Malmö på fredag den 8 november kl 7-8.30 i High Court (Malmös gamla Hovrätt) och i Helsingborg måndagen den 25 november kl 12.15.
Anmälan till nätverksmötena görs på Distriktets hemsida i högerspalten, mycket enkelt genom att klicka och skriva in sig så vet arrangörerna hur mycket frukost respektive lunch som skall tillagas.
I Malmö kan man även anmäla sig via LinkedIn. Men helst vill vi att ni anmäler er senast torsdag den 7 november på Distriktets hemsida, högerspalten.

I Helsingborg är detta årets sista Rotary Näringslivsnätverk, mötesplatsen med Stort M för nya kontakter, animerade samtal och affärs- och karriärmöjligheter. Obligatorisk föranmälan senast 21 november kl 12 på RNH@rotary2390.se alt via kalendern på Distriktets hemsida (du måste vara inloggad). Ta gärna med gäst(er)!

Med vänlig hälsning,
Tomas Andrén