Publicerad av Kim Hall den 30 Jan 2020
Helsingborgssonen och diplomaten Kent Härstedt som skulle komma till Helsingborg på måndag har med kort varsel blivit sänd till Asien på tjänsteresa och kan därför inte hålla sitt föredrag. Han kommer istället måndagen den 2 mars till Helsingborg Berga RK och Helsingborg Råå-Ramlösa RK, som bjuder in till Intercitymöte på Scandic Helsingborg Nord Florettgatan 41.
Meddela Ann-Christine, resident Helsingborg Berga RK om du vill kvarstå som anmäld och kommer den 2 mars eller om du önskar få erlagd anmälningsavgift tillbaka (alternativt om du istället vill att hela summan om 150 kr skänks till End Polio Now)

Den 2 mars inleds 07.15 med en stadig frukost och förflyttar oss sedan till mötessalen för att lyssna på det Kent berättar. Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller till helsingborg-berga@rotary.se. Kostnad 150 SEK som betalas till BG 5377-3602. Ange ditt namn och klubb på betalningen. Allt överskott går oavkortat till End Polio Now. Ingen återbetalning vid förhinder, men platsen kan överlåtas. Välkomna önskar Helsingborg Berga RK och Helsingborg Råå-Ramlösa RK