Publicerad den 24 Nov 2020
Snart är det jul och för många av oss innebär det en särskild jul där vi kanske inte kan umgås med familjen och vänner så som vi gjorde tidigare. Men med stor sannolikhet kommer vi alla ta ta del av julbordet. I Kenya har Corona medfört stora problem. Rotary Doctors sjuksköterskor möter fler undernärda barn som behöver extra näringsrik gröt. Som en julgåva från dig till dessa barn kan du ge en julklapp genom att skänka 250 kr för två barn eller 125 kr för ett barn som ger gröt till i tre månader.
Du kan också som företagare ge en gåva, eller att rotaryklubben värvar ett företag som skänker en julgåva genom att skänka pengar till Rotary Doctors. Swisha till 9004722 eller sätt in på bankgiro 900 4722. Skriv Julgåva så vet Rotary Doctors vad gåvan avser.