Publicerad av Kim Hall den apr 04, 2019

Bara två månader kvar IFMR Chapter Norden!

Nu börjar det närma sig 50 deltagare i IFMR Chapter Norden, MCRotary arrangerat denna gång av Rotaryklubbar i Höör. Men än finns det plats för fler. Det finns bara sex dubbelrum kvar på Backagården i Höör. Om du inte kör motorcykel längre är du ändå välkommen i bil! Det är gemenskapen, inte färdsättet, som är det viktigaste!

När dessa är slut kan du välja mellan:
  • Dubbelrum i stuga. Stugorna innehåller vardera fyra dubbelrum samt två dusch/wc. Här finns 4 dubbelrum kvar.
  • Enkelrum 2 med delad dusch och wc. Här kan man ställa båda sängarna i ett av rummen om så önskas (men det blir lite trångt).
Som alltid gäller "För till kvarn".
Om du inte kör motorcykel längre är du ändå välkommen i bil! Det är gemenskapen, inte färdsättet, som är det viktigaste!
Missa inte årets stora IFMR-träff! Anmäl dig senast den 15 april!

Gå in på vår hemsida! Där hittar du all information om mötet och hur du anmäler dig.
Varmt välkomna!
Pelle & PO