Publicerad av Kim Hall den 31 May 2020
Nu är det en månad kvar till guvernörsskiftet, närmare bestämt tisdagen den 30 juni kl 18-21. Då överlämnar Torkil Rönne guvernörsskapet till Stefan Knutsson och Lomma-Bjärred Rotaryklubb övertar värdskapet efter Malmö-Öresund Rotaryklubb. Denna dag blir en fest med musikunderhållning, mat och dryck utomhus på kajplatsen vid Dragørkajens Restaurang, Övägen 8 (vägen ut mot Ön). Med tanke på att vi i dessa tider inte ska vara fler än 50 personer innebär det att alla som vill komma måste anmäla intresse i god tid på distriktets webbplats. Klicka här!
Både Torkil Rönne och Stefan Knutsson har haft ett intensivt samarbete under det gångna året och kommer att samarbeta även i fortsättningen, tillsammans med inkommande guvernör Ulf Bingsgård från Trelleborg-S:t Nicolai Rotaryklubb. Under 2020-2021 kommer rollerna ändras. Medan Stefan leder distriktet så fortsätter Torkil arbeta med medlemsfrågor i Zonen, dvs Södra Sverige, Danmark, Norge, Island bland annat.

Först till kvarn gäller, så anmäl dig så fort du kan!!!

Välkomna!