Publicerad den 12 Dec 2019
Inför årsskiftet och juldagarna vill vi gärna skicka våra bästa julhälsningar till alla i vårt fantastiska distrikt 2390 och tacka för stödet som vi i Guvernörs-linjen har mottagit från alla Rotarianer i distriktet.
Tack också för det fina och varma mottagandet vi har fått på våra klubb-besök runt om i distriktet. Vi har idag cirka tio besök kvar tills att vi har nått alla 58 klubbar, spännande. Det är redan stor respons från flera klubbar med hänsyn till de nya medlemsformer och intercity-samarbeten i distriktet, klubbarna emellan.

God Jul och Gott Nytt År önskar vi alla i vårt Rotarydistrikt
Jette och Torkil Rönne, DG 2019-2020
Vi på redaktionen; Kim Hall, Juris Neret och Mats Håkanson vill också passa på att tacka för alla bidrag vi har fått in för att hålla Nyhetsbrevet och Månadsbrevet levande.
Nu laddar vi upp för 2020!