Posted by Kim Hall on nov 01, 2018
300 biljetter är tecknade och tio biljetter finns för Rotary att slåss om för att få delta på  galamiddagen. REM Øresund är det största eventet i Öresundsregionen sedan RI hade sin Convention 2006. Tag chansen och blir sponsor för Rotaracts stora event, antingen genom att skänka pengar eller köp någon av paketen så får ni ett minne ni sällan glömmer.
SPONSRINGSMODELL
 Brons 1000 SEK
Silver 5000 SEK
två biljetter till välkomstmiddagen och två biljetter till öppningsceremonin
 Guld 10 000 SEK
med i utlottningen av bl.a. kryssningsbiljetter
fem biljetter till välkomstmiddagen, fem biljetter till öppningsceremonin och två galabiljetter
Inbetalning görs till konto Swedbank 8214-9-913728889-1 Märk "REM19F"
(kontot ägs av distrikt 2390. Därför viktigt att skriva "REM19F" så att det går till Rotaract.

Rotaract European Meeting kommer tilll Sverige och Danmark. Under detta event beräknas upp till 400 Rotaractare medverka från Europas alla hörn. Nu har du som är Rotarian möjlighet att vara en del av detta event. För att sätta guldkant på eventet och välkomna Rotary till att medverka har ett sponsorpaket satts ihop med tre olika nivåer. Som sponsorklubb har man möjlighet att låta sina klubbmedlemmar medverka under eventet. Om man vill sponsra som privatperson är det givetvis också välkommet efter samma modell.

Under REM kommer deltagarna bjudas på välkomstmiddag på Malmö Rådhus den 17 januari, öppningsceremoni på Moriskan den 18 januari samt en galamiddag på Scandic Triangeln den 19 januari. Beroende på sponsorpaket så har sponsorklubben möjlighet att skicka klubbmedlemmar till dessa event. Under konferensen kommer det även arrangeras en meny av aktiviteter i form av seminarium, workshops, country booth, guidad tur i Malmö och Köpenhamn, vikingaupplevelse mm.

Om man vill ställa upp som sponsorklubb till REM så kan man kontakta:

REM
Emmy Hall, projektledare
Inbetalning görs till konto Swedbank 8214-9-913728889-1 Märk "REM19F"

SPONSRINGSMODELL

Brons 1000 SEK