Publicerad av Kim Hall den 15 Apr 2020
Tack vare Internet får vi snabba svar kors och tvärs över Jordgloben. Australien var snabba att svara på mailet där vi visar både distriktets och Malmö-Öresund RC veckobrev som exempel på hur det kan se ut. Så här skriver Richard Blakeman; "Thank you again so much Kim. You certainly have a flair for design and I like your bulletin layout very much. Thank you for sharing it with us. You are certainly all very active, congratulations to everyone over there on the good work you are doing and for your leadership. It is very refreshing and motivating to see what you are doing". Kind regards, Richard Blakeman, Club Service Director, Rotary Club of Glenferrie Melbourne, Australia.
Vi i D2390 ska vara stolta över vad vi lyckats åstadkomma på så kort tid. Detta är framtiden...
Kanske kan vi åstadkomma ett Rotarysamarbete...vad vet jag. Med denna teknik är allting möjligt!

Kim Hall, Webbeditor D2390.