Publicerad av Mats Håkanson den 27 Aug 2022
Kickstarta hösten med AW 1 september med Rotary Näringslivsnätverk Malmö! Alla Rotarianer i Skåne är välkomna att delta i RNM, Rotary NäringslivsNätverk Malmö. Normalt brukar nätverket träffas första fredagen i månaden, över frukost mellan 07.15-08.45. Men efter ett långt uppehåll under sommaren träffas nätverket nu på en AW (Almost Work) den 1 september 16.30 till 18.00 över enklare tilltugg och god, valfri dryck på Haqvin i Malmö.

Varför inte bjuda med en gäst? Rotarian eller inte spelar mindre roll.

AW står denna gång för ”Almost Work” eftersom det huvudsakligen är nätverkandet inom näringslivet som ska främjas.

Välkommen till Haqvin i Malmö, som erbjuder lokalproducerad mat och dryck och en spännande historia, läs mer på www.haqvin.nu. Adress: Östergatan 7B, Tid: 16.30-18.00 ca. Pris: Tilltugg 170 SEK/person, dryck tillkommer. Betalas direkt till restaurangen.

OSA senast 29 aug på distriktets webbplats.