Publicerad av Kim Hall den 06 May 2020
Till förmån för ungdomsverksamheten och andra av distriktets välgörenhetsprojekt har vi nu ett superlotteri med vinster värda över 80.000 kr. Varje lott kostar endast 100 kr. Och du har chansen att vinna en fin elcykel (värd ca 30 000 kr), en gruppresa med övernattning för två på Bornholm år 2021 (värd ca 15.000 kr) och fantastiska målningar (värda från 20.000 kr ner till 1500 kr). Här köper du dina lotter! Läs mer för att se hela vinstlistan.
Det finns 2000 lotter att köpa. Varje lott kostar som sagt 100 kr. Du kan köpa lotter både som enskild person och som klubb, då helst lika många lotter som antalet klubbmedlemmar. Klicka för att köpa lotter. På köpsidan kan du antingen logga in med din klubbinloggning i ClubRunner eller manuellt fylla i formuläret. Sen väljer du hur många lotter du vill köpa, betalar med kort och får därefter dina lotter hem direkt i din brevlåda.

De lyckliga vinnarna kommer att kontaktas personligen av Guvernör Torkil Rönne. Vinstnumren kommer också att publiceras på Distriktets hemsida.

Här ser du vinsterna:

1) Elcykel

2 Max Papart

3 Gruppresa med två övernattningar på Bornholm

5 Dammsugare

6 Per-Oluf Plsson

7 Alexander S.Rossin

8 Alexander S.Rossin
9 Walt Disney

10_P.Mbai_FOUR

11_Sam Olu

Ett varmt tack till Leo Due för hans stora insats att få fram de fina priserna!
 LYCKA TILL!
Torkil Rönne